Sunday, June 19, 2011

Latar Belakang De'Laily Home Spa

Laily Hair Care & Beauty Centre telah berada di pasaran sejak 1998. Syarikat bumiputra ini di lahirkan bagi memperkenalkan produk lengkap untuk rawatan rambut, muka & badan yang merangkumi penjagaan kecantikan dan kesihatan dalaman dan luaran.

Laily Hair Care & Beauty Centre adalah salah satu syarikat yang pakar lagi unggul dalam bidang kecantikan dan kesihatan sekaligus dapat memenuhi kepuasan setiap pelanggan. Sehubungan dengan itu, kami telah memperkenalkan produk lengkap penjagaan harian dan rawatan rambut yang di beri nama De'Laily.

De'Laily Home Spa adalah anak syarikat Laily Hair Care & Beauty Centre. Produk pertama keluaran anak tempatan yang amat memahami tentang masalah rambut yang di hadapi oleh masyarakat pada hari ini. Produk merangkumi kesemua peringkat mencuci sehingga kepada penjagaan rambut. Oleh itu, boleh di simpulkan bahawa De'Laily adalah jawapan kepada setiap masalah rambut yang di hadapi di mana perubahan akan kelihatan hanya dengan sekali penggunaan atau rawatan sahaja. Kini telah terbukti keberkesanannya selama De'Laily di pasaran sejak 1998.

Laily Hair Care & Beauty Centre yang merupakan pengedar tunggal produk jenama De'Laily. Kami juga menyediakan kursus rawatan rambut, menggunting, rawatan spa badan & kecantikan dengan harga yang berpatutan.

Kata-kata mutiara :- Pn.Laily
Kecantikan adalah anugerah yang tidak ternilai dari yang maha esa kepada hambanya, oleh itu jangan biarkan ia terkulai layu tanpa di belai
.

**KEPUASAN ANDA MATLAMAT KAMI**
**PRODUK BERKUALITI HARGA BERPATUTAN**
**BERSAMA DE'LAILY HOME SPA**

No comments:

Post a Comment